HTML

Amatőr Makettezés

Kezdő makettezőknek szeretném leírni tapasztalataimat, és ezáltal szeretném segíteni őket.Bár én sem csinálom régen, csak 4 éve, de már sok dolgot tanultam a makettezésről. Ezt osztanám meg az olvasókkal. Ha bármi kérdés felmerül, írjatok! amatormakettezes@citromail.hu

2010.11.03. 16:56 =Farkas Máté=

Zvezda T-34/76 (5001)

 Elkészült a makett! Viszonylag szép lett, egy nagyobb hibám az volt, hogy a hátsó részen a harckocsiteknő alsó részét a felsővel ragasztással akartam rögzíteni,mivel a pattintással nem voltam megelégedve, de a ragasztó sajnos részben feloldotta a műanyagot, és igazából a festés után sem lett tökéletes, de nem akartam tömíteni mert jelenleg nincs igazán megfelelő csiszoló alkalmatosságom(elkopott), és végül is nem túl szembetűnő a hiba. Képeket felrakok amint tudok(még nincsenek meg).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amatormakettezes.blog.hu/api/trackback/id/tr882420448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása