HTML

Amatőr Makettezés

Kezdő makettezőknek szeretném leírni tapasztalataimat, és ezáltal szeretném segíteni őket.Bár én sem csinálom régen, csak 4 éve, de már sok dolgot tanultam a makettezésről. Ezt osztanám meg az olvasókkal. Ha bármi kérdés felmerül, írjatok! amatormakettezes@citromail.hu

2011.01.21. 18:21 =Farkas Máté=

Bocsánat mindenkitől...

 hogy rég nem volt bejegyzés, eléggé el voltam havazva( holnap írom a központi felvételit, és elég jó sulikba mennék, kemény 17 embert vesznek fel, 5-6 szoros túljelentkezés mellet, ezért sokat kellett tanulnom, és most sincs még megállás, hisz jön a tehetséggondozó, aztán ha jól sikerül a szóbeli.), ezért aztán makettezni sem volt sok időm. Hamarosan tervezem befejezni a dorniert, vettem sztirol lapot, így a schwimmvagen építés is folytatódhat majd, ezeken túl épül a mig 21 mf is, és a diorámát is építem.(jó, megrekedtem az alap lakkozásánál, mentségemre szóljon, makettező vagyok nem asztalos, és a suliban technika-órán se ilyesmiket veszünk, hanem olyan hasznos dolgokat mint mondjuk: nem örökmozgó, "örökmozgó időkerék") Persze beleestem abba a hibába, hogy a bőség zavarában nem tudtam dönteni, és így most túl sok minden épül egyszerre. A cikket is megíróm az avia c.2 fiktív változatáról amint lesz időm, tervezem még régebbi makettjeim dokumentálásait is, amint lesz időm. Még egyszer elnézést a frissítések hiányáért.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amatormakettezes.blog.hu/api/trackback/id/tr432603376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása