Helikopterek építésekor van pár fontos dolog, amire ügyelnünk kell, hogy ne rontsuk el a saját munkánkat!
1.:A rotort soha de soha ne építsük be elsőként, ha tehetjük mindig a törzs festése után tegyük, vagy ha muszály előbb, mert egyébként nem tudnánk be beépíteni, akkor üsse kő, előbb is be lehet, de ha tehetjük halasszuk, mert a későbbiekben könnyen letörhetnek.
2.: Először mindig fessük le a csúszótalpakat/kerekeket, hogy később arra rakhassuk a gépet! Egyszerűbb így.
3.:Az élethűség megkívánhatja, hogy a súly miatt alapból kicsit lelógó rotorok belógását, formára hajlítással imitálhatjuk, mégpedig a következő módon:Vegyünk egy formára alakított fadarabot, a rotor belső végét rögzítsük, és hajszárítóval menjünk át felette, és akkor formára hajlik.
4.:Sok típusnak nagy üvegablakai vannak, pl.: az első helikopteremnek, a bell c-47-esnek. Elég csúnya tud lenni, ha ezeken a szép, nagy üvegablakokat belepi a ragasztó, és az megmarja őket.
5.: Ha a helikopternek csúszótalpa van, akkor célszerű vigyázni ,hogy az öntőkeretről való levágásakor ne vékonyítsuk túl el. Ha ugyanis ez történik, nehezen fogja megtartani a gépünket, ha egyáltalán megtartja. Az se rossz ha ezt az alkatrészt festjük le elsőnek, és aztán erre állítjuk a kész gépet.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.