HTML

Amatőr Makettezés

Kezdő makettezőknek szeretném leírni tapasztalataimat, és ezáltal szeretném segíteni őket.Bár én sem csinálom régen, csak 4 éve, de már sok dolgot tanultam a makettezésről. Ezt osztanám meg az olvasókkal. Ha bármi kérdés felmerül, írjatok! amatormakettezes@citromail.hu

2011.03.19. 14:47 =Farkas Máté=

Még életben vagyok

 Bár a blogot mostanában elhanyagoltam, de a makettezésre szerencsére egyre több időm van! Készül a Mig, bár a festésnél volt egy kis problémám( egy nevenincs orosz cég ajándék festékeit használtam, melyek sajnos fabatkát sem érnek, sőt inkább károsak, de erről majd egy későbbi cikkben), de az igazi áttörés a királytigris kapcsán történtek. Az alap lakkozása még nem tökéletes, de minthogy a fa alap( ami 720 forintba került) pontatlanul lett vágva, nem is lesz az soha. Ellenben a jármű, 99%-os szinten van, még a maratott hálókon kell a festést javítanom, és kész is. Ezután megcsinálom az alapot, a havazást, és kész is lesz a dió. Minthogy a képfeltöltés. hu-n is nagyok voltak a képek, hacsak nincs valami ötletetek (azért Dimát is megkérdezem majd) lehet hogy átállok videók készítésére, az legalább működik. Egyébként átbújtam régebbi bejegyzései megy részét, és észrevettem hogy ígértem egy cikket, egy furcsa eszközről. Erről is hamarosan.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amatormakettezes.blog.hu/api/trackback/id/tr582752996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása