HTML

Amatőr Makettezés

Kezdő makettezőknek szeretném leírni tapasztalataimat, és ezáltal szeretném segíteni őket.Bár én sem csinálom régen, csak 4 éve, de már sok dolgot tanultam a makettezésről. Ezt osztanám meg az olvasókkal. Ha bármi kérdés felmerül, írjatok! amatormakettezes@citromail.hu

2010.10.18. 16:11 =Farkas Máté=

Revell Deutsche Panzergrenadiere 1944(1:72)

Ezt a figurakészletet a jelenleg épülő 1:72-es Királytigris(Dragon) diorámámhoz vásároltam. 45 db figura található a dobozban.(Ez nem azt jelenti, hogy 45 fajta figura van, hanem hogy három öntökereten van összesen 15 fajta. figura meg egy álványos látcső)Kicsi méretük ellenére elég szépek a figurák, szerintem elég sokat kihoztam belőlük.Pár figurá nlehet csa ksorját találni, de ez nem vészes. Festésükhöz nagyon ajánlott egy kapocsizé(a cikket róluk hamarosan elkészítem), amibe befoghatjuk őket. 1:72-es és nagyobb kicsinyítésnél megszokott, hogy talapzaton vannak a katonák, ez engem kicsit zavar(bár a hó úgyis eltakarja majd). Összességében, ha valaki a ii. vh végéről akar 1:72-es diorámát készíteni, annak bátran ajánlo ma készletet, amiben mind géppisztolyokkol, mind mesterlövészpuskákkal, mind karabélyokkal, mind géppuskákkal, mind rakétavetőkkel és aknavetőkkel ellátott katonák is megtalálhatóak.A készlet ára sem horribilis, ha jól emlékszem kb 2500 Ft(+- 500 Ft), szóva lmindenképpen jó vétel.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amatormakettezes.blog.hu/api/trackback/id/tr92381315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása