HTML

Amatőr Makettezés

Kezdő makettezőknek szeretném leírni tapasztalataimat, és ezáltal szeretném segíteni őket.Bár én sem csinálom régen, csak 4 éve, de már sok dolgot tanultam a makettezésről. Ezt osztanám meg az olvasókkal. Ha bármi kérdés felmerül, írjatok! amatormakettezes@citromail.hu

2010.08.30. 14:27 =Farkas Máté=

A gyártókról (4.rész)

 Dragon:

Mit is mondhatnék? Csodálatos! Eddig ugyan csak egy készletüket, egy 1:72-es King Tigert(Heinkel toronnyal, zimmerittel) vettem tőlük, de ez eddigi legjobban sikerült makettem!

A dobozgrafika nem túl csicsás, de korrekt, az oldalán láthatjuk a kész makettet, a matricákat, a marratott alkatrészeket(4 darab rács a motor burkolatához, csak ezeket én szépen szétrancsíroztam, ugyanis ilyet még nem használtam ,de már tudom mit rontottam el), és a hat festési variációt is. Amikor kinyitottam a dobozt leesett az állam! Gyönyörű felületek, a gumilánctap is szép(szerintem ebben a méretarányban nem is kell jobb). Az útmutató végig fényképezett( magyarul nem csak pár vonal hanem láttam azt a részt amit a kezemben fogtam), érthető, jó sorrendet diktál. A festési útmutató szintén jó. A matricákkal sincsen semmi baj. Ami szintén tetszett, hogy egy csomó pótalkatrészt adtak,( a kicsi alkatrészekből 2-őt, az hogy én ezeket is több helyen galyravágtam és ezáltal például be kellet szereznem egy új lámpát) és ha az ember mégse akarná zimmerittel készíteni, vagy sajátot akarna csinálni,(ugyanis a zimmerit, bár használható, de a készlet egyetlen gyenge pontja )akkor a torony, a frontpáncél, és a többi rész ahol zimmerit van, mellőzhető, ugyanis a gyártó ezeket is mellékeli zimmerit nélkül. Ezen kívül az ár is elég korrekt, ugyanis egy 1:72 Revell királytigris a plusszok nélkül kb. ugyanennyibe (azaz 2500-3000 ft-ba)kerül.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amatormakettezes.blog.hu/api/trackback/id/tr292258821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása