HTML

Amatőr Makettezés

Kezdő makettezőknek szeretném leírni tapasztalataimat, és ezáltal szeretném segíteni őket.Bár én sem csinálom régen, csak 4 éve, de már sok dolgot tanultam a makettezésről. Ezt osztanám meg az olvasókkal. Ha bármi kérdés felmerül, írjatok! amatormakettezes@citromail.hu

2010.12.17. 20:30 =Farkas Máté=

Helyzetjelentés

 Nos, elkészült az a bizonyos különleges, hamarosan lesz majd összefoglalás az építés menetéről, és végre képek is. Feltéve, ha lesz feltöltött elem. Remélem lesz. Egyébként a Linx-X is a végszereldében van, most azon gondolkozom, milyen felségjel kerüljön rá, hisz ugye valami lopakodós stílusú kéne, ilyen kevéssé észlelhető, mint amilyen a magyar Grippeneken is van. Közben ismerőstől kaptam két érdekes készletet.Az egyik egy Mig-21 MF.Nem a típusa miatt érdekes, hanem a gyártó miatt, ugyanis az Aeros nevű cég készítette el. Erről is bővebben írok majd, most nagyjából 20 %-nál tartok vele. A dornierrel nem nagyon foglalkoztam mostanában sajnos. Bocsássatok meg nekem, nem nagyon tudtam gép elé ülni, a héten most először, sokat kell tanulnom. Mostanában (téli szünet) remélem többet tudok majd foglalkozni a bloggal. Elnézést mindenkitől.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amatormakettezes.blog.hu/api/trackback/id/tr212522724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása